
Najczęściej zadawane pytania
FAQ (Najczęściej zadawane pytania)
Posiadamy trzy typy pokojów:
- Pokój standardowy (14 m2, maks. 2 osoby)
- Pokój Deluxe (20-25 m2, maks. 2 osoby + 2 dodatkowe)
- Apartament (32 m2, maks. 2 osoby + 2 dodatkowe)
Tak, dodatkowa opłata za pobyt zwierzaka wynosi 100 PLN. Więcej informacji na recepcji w hotelu. Za dwa zwierzaki 300 PLN / za trzy zwierzaki 500 PLN / za cztery 800 PLN.
Tak, na terenie hotelu obowiązuje zakaz palenia z wyjątkiem wyznaczonych do tego miejsc (np. taras restauracji)
Tak, oferujemy transfer lotniskowy za dodatkową opłatą. Prosimy o kontakt bezpośrednio z recepcją po dokonaniu rezerwacji.
Owszem, mamy bogatą ofertę przyjęć weselnych czy konferencji.
Na wiele sposobów, aczkolwiek najpopularniejszym sposobem jest dokonanie rezerwacji przez naszą stronę internetową. Zarezerwować pobyt można również po kontakcie bezpośrednio z recepcją hotelu (+48 519 339 044).
Zasady dotyczące przedpłaty i odwoływania rezerwacji różnią się w zależności od rodzaju zakwaterowania. Prosimy o bezpośredni kontakt z recepcją, w celu konkretnej informacji.
Tak, pod tym linkiem.
Tak, po wcześniejszym zgłoszeniu potrzeby faktury VAT na recepcji.
Tak, posiadamy parking. Jest on płatny 80 PLN za dobę. Nie ma możliwości wcześniejszej rezerwacji miejsca parkingowego.
Zameldowanie od 15:00 do 00:00.
Wymeldowanie od 00:00 do 12:00.
Istnieje taka możliwość, w razie potrzeby należy się skontaktować z recepcją.
Tak.
Posiadamy oferty zakwaterowań ze śniadaniem. Podczas dokonywania rezerwacji można wybrać opcję ze śniadaniem, lub bez.
Śniadania są serwowane od godziny 7:00 do 10:00. W weekendy i święta od 8:00 do 11:00.
Tak, restauracja jest czynna codziennie, w godz. 14:00-22:00.
Tak.
Tak, należy to zrobić online lub telefonicznie (+48 519 339 044).
Tak, posiadamy centrum wellness & fitness dla gości.
Nie, posiadamy jedynie jacuzzi w strefie wellness.
Tak, korzystanie ze strefy Spa jest wliczone w cenę pobytu.